Известие

Collapse
No announcement yet.

пак за загряването :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • пак за загряването :)

    Колеги, знам, че доста е дискутирано, и доста изчетох, но проблема със загряването на тези за които четох е по-различен. При тях като си пуиснат климатика и първа степен на перките се завърта.
    При мен не е така, а и климатика не ми работи от като имам тоя проблем със загряването.
    Затова си мисля, юе нещата са свързани и , че най вероятно е резисторът.
    Правилно ли мисля ?
    Alfa Romeo 146, boxer

  • #2
    какъв точно ти е проблема със загряването, че да не хвърляме боб
    точка

    Comment


    • #3
      Значи колега и аз имах подобен проблем на 33то , и имаше скъсана трабичка на вакум регулатора е дърпа малко въздух е загрява и стар ремък на водната помпа който превърташе и слабо зареждане на алтеранатора ,като реших тези проблеми колата седи закована на 95-96 градуса , почна по добре да зарежда акумолатора е напрежението се качи от 12,3 на 14,1 резултата по бързо въртене на перката и по добро охлаждане, а ремъка върти по бъзо водната помпа прегледай си тизе възли

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от frantic Покажи съобщение
        Колеги, знам, че доста е дискутирано, и доста изчетох, но проблема със загряването на тези за които четох е по-различен. При тях като си пуиснат климатика и първа степен на перките се завърта.
        При мен не е така, а и климатика не ми работи от като имам тоя проблем със загряването.
        Затова си мисля, юе нещата са свързани и , че най вероятно е резисторът.
        Правилно ли мисля ?
        Аз съм със 145 1.6 boxer,при мен проблемът беше една откъсната букса и затова перката работеше на 1 степен.

        Comment


        • #5
          Първо си провери бушоните ,колега!После ръчкай по по-сложното!
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
            Първо си провери бушоните ,колега!После ръчкай по по-сложното!
            Прав си а аз също съм брал много ядове с неправилно обезвъздушаване колкото и странно да звучи!
            Fiat Punto 1.2 75 ELX
            EX-Alfa Romeo 146 1.9JTD Diesel surprise
            EX-Alfa Romeo 155 2.0 8V
            EX-Fiat Bravo 1.6 16V Sx

            Comment


            • #7
              Как да проверя бушона на резистора ? Т.е., как да сваля резистора, много забутан ми се струва
              Alfa Romeo 146, boxer

              Comment


              • #8
                ---
                Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 21:34.
                Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                Comment


                • #9
                  май решен проблем 145 1.6 боьер

                  Светваше ми лампата на температурата и установих че не се включва втора степен на перката.Закарах я на сервиз,два дена е правиха и ето резултата:
                  183 лева= сменени термостат,датчик за перката,датчик за таблото и почистване на радиатор.Дали са ми взели много?Дали ще ми падне разхода?

                  Comment


                  • #10
                    взели са ти много,сменили са неща които не е трябвало и разхода ти няма да падне.
                    точка

                    Comment

                    Working...
                    X